Środa, 28 czerwca 2017 r.

sprawdz poczte zaloguj mapa strony
Biuro czynne:
pn-pt 9:00-17:00
ul. Częstochowska 38/52
93-121 Łódź
tel.: (+48 42) 209 15 01
fax: (+48 42) 209 15 00
biuro@kappa.com.pl
Specjalizując się w technologiach internetowych, naturalnym rozwinięciem wachlarza usług jest uruchomienie telefonii cyfrowej VoIP.

W ofercie KAPPA od 2006 roku pojawiła innowacyjna telefonia oferująca znacznie większe możliwości od swojego "analogowego" odpowiednika przy zachowaniu podobnej jakości i... niższych kosztach. Przy odpowiednim doborze wariantów oferty, w którym wspomagamy naszych klientów, udaje się oszczędzić do 60% kosztów telefonicznych!

Nasza oferta to:
  • doskonała, cyfrowa jakość połączeń;
  • numer telefonu z dowolnej strefy numeracji;
  • brak ukrytych opłat za np. rozpoczęcie połączenia;
  • naliczanie sekundowe już od chwili rozpoczęcia rozmowy;
  • billing on line (szczegółowy wykaz połączeń przez Panel Klienta na www);
  • bezpłatne połączenia z oddziałami firmy i abonentami KappaTEL;
  • bezpłatna poczta głosowa;
  • bezpłatna możliwość przekierowanie połączeń na inne numery;
  • możliwość połączeń konferencyjnych;
  • bezpłatne włączenie/wyłączenie identyfikacji numeru;
  • bezpłatna możliwość blokowania połączeń na wybrane numery lub grupy numerów (0-700 itp);
  • opcja odrzucania rozmów z rozmówcami zatajającymi swój numer telefonu. Oczywiście nieodpłatna;

Dodatkowo, szczególnie dla firm, polecamy następujące usługi:

Fax2Mail:
Fax 2 Email, to nowoczesna usługa, odbioru faxów, za pomocą komputera podłączonego do sieci Internet. Użytkownik otrzymuje indywidualny, wirtualny numer fax, tak jak to jest w przypadku stacjonarnej sieci telefonicznej. Oznacza to, że przesyłane wiadomości są przekierowywane na ustalony wcześniej, wskazany przez klienta adres poczty e-mail.

fax2mailDane, można odebrać korzystając z dowolnego programu pocztowego, w dowolnym miejscu na świecie, z podłączeniem do Internetu. Usługa wirtualnego faksu, może być w prosty sposób zastosowana jako rozwiązanie biurowe. Każdemu pracownikowi można przydzielić indywidualny numer faksu. Informacje wysyłane na ten numer dotrą na skrzynkę pocztową konkretnego odbiorcy.

Dodatkowym udogodnieniem jest zintegrowana usługa email2fax dająca możliwość natychmiastowej odpowiedzi na przychodzący fax bezpośrednio z komputera bez konieczności posiadania dodatkowych urządzeń.

Zalety:
  • Brak konieczności składowania zbędnych papierowych wydruków.
  • Łatwość zarządzania i archiwizowania faxów.
  • Elastyczność dopasowana do indywidualnych potrzeb.
  • Brak dodatkowych kosztów (np. sprzęt, konserwacja, papier itd.).

Centralka IVR
IVR (Interactive Voice Response) to usługa zawierająca bardzo rozbudowany system zapowiedzi głosowych umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej, dzięki czemu możesz być pewien, że każdy z klientów Twojej firmy zostanie obsłużony na właściwym poziomie. Dotychczas rozwiązania te były dostępne tylko w stosunkowo drogich telefonicznych centralach stacjonarnych, teraz za niewielką opłatą każda firma może zaprogramować sobie odpowiednią informację wstępną i przełączenie klienta do odpowiedniego działu (poprzez wybranie przez niego tonowo numeru).

IP CENTREX i Virtual PBX
Usługa Virtual PBX jest doskonałą alternatywa dla firm, które nie chcą inwestować w drogie rozwiązania sprzętowe i ich kosztowną administrację. Rozwiązanie skierowane jest do klientów biznesowych poczynając od małych kilku osobowych firm, aż po wielooddziałowe korporacje posiadające własne call center.

Poza realizacją wszystkich charakterystycznych dla central telekomunikacyjnych usług, jak numery i połączenia wewnętrzne, powitanie, billingowanie poszczególnych użytkowników, realizacją klasycznych połączeń przychodzących i wychodzących, operator zapewnia także numery telefoniczne w dowolnej ilości stref numeracyjnych, realizację darmowych grup biznesowych, oraz szereg usług dodatkowych takich jak: IVR, Fax2mail, Vocie2mail, możliwość integracji z systemami IT, przekierowywanie połączeń, możliwość tworzenia dowolnych reguł blokowania połączeń, tworzenie schematów telefonicznej obsługi klientów, administrację usługami użytkowników przez www.

Zalety:
  • Możliwość szybkiego i intuicyjnego zarządzania kontami użytkowników (dodawanie, usuwanie i przypisywanie im dowolnych usług dodatkowych).
  • Dowolna skalowalność pozwalająca na bardzo szybką i elastyczną rozbudowę systemu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • Możliwość zarządzania usługami użytkowników bezpośrednio przez stronę www.
  • Obniżenie kosztów wynikające z braku konieczności kupowania oraz administracji systemem telekomunikacyjnym.
  • Przenośność terminala w dowolne miejsce posiadające dostęp Internet.
  • Możliwość podłączenia dowolnego urządzenia pracującego w standardzie SIP, co pozwala na swobodny wybór dowolnego typu i producenta terminali.
  • Zmniejszenie kosztów w zakresie, opłat abonamentowych.
  • Znaczne zwiększenie zakresu funkcjonalności i związane z tym podniesienie efektywności pracowników.
  • Bardzo wysoka niezawodność systemu, wynikające z wielopoziomowej redundancji.
NASI PARTNERZY